Začínáme se službou Moje cesty

Vítá vás služba Moje cesty, řešení společnosti KAYAK, s kterým můžete mít všechny cestovní itineráře ihned dostupné z domova, kanceláře i na cestách.

  • Přepošlete e-maily s potvrzením rezervace ze svého e-mailu na adresu trips@kayak.com a my pro vás vytvoříme cestovní itinerář. Pokud zatím nemáte účet KAYAK spojený s danou e-mailovou adresou, vytvoříme účet za vás a zašleme vám e-mail pro ověření účtu na tuto adresu. Klikněte na „Potvrdit“ a můžete začít.

    Chcete-li zobrazit své cesty, klikněte na „Moje cesty“ v horní části každé stránky webové verze stránek KAYAK. Na mobilním zařízení je sekce Moje cesty jednou z možností na domovské stránce, stejně jako Letenky, Ubytování a podobně.

    Pokud máte více než jednu e-mailovou adresu, ze které chcete přeposílat potvrzení rezervace, přidejte další e-mailové adresy jako „ODesilatele“ v sekci označené “Booking receipts” na stránce Nastavení Moje cesty.

    Služba Moje cesty nepodporuje potvrzení rezervace odeslaná přímo od poskytovatelů. Potvrzení rezervace musíte přeposlat vy, ze svého e-mailu.

  • Máte chytrý telefon? Stáhněte si mobilní aplikaci KAYAK, abyste měli ke svým cestovním itinerářům přístup i na cestách. Jakmile si aplikaci stáhnete, navštivte stránku SMS zprávy s upozorněními na stav letu a přidejte své telefonní číslo. Budete tak moct dostávat SMS zprávy s upozorněními na stav letu.

    E-maily s upozorněním na stav letu jsou automaticky odesílány na e-mailovou adresu spojenou s vašim účtem KAYAK. Upozornění na stav letu lze vypnout na úrovni cesty, ze sekce s podrobnostmi o letu. Lety, u kterých jsou povolena oznámení o stavu letu, jsou označeny ikonou budíku a nápisem „Zapnuto“. KAYAK odesílá upozornění na následující: připomenutí 24hodin před odbavením, 3 hodiny před odletem, zpoždění letu, zrušení letu, změna odletové brány a terminálu, informace o spojení, včasný přílet a informace o vyzvednutí zavazadel.

  • Sdílejte cesty s ostatními. Vaše cesty jsou automaticky dostupné jen vám. Nelze je vyhledat a nemůže je najít nebo zobrazit nikdo, komu jste neposkytli odkaz.

    Pokud plánujete cestu s někým dalším, nebo plánujete navštívit někoho, kdo by mohl chtít znát váš itinerář, můžete jim umožnit přístup pouze k dané cestě. To můžete udělat kliknutím na “Sdílet cestu“ v horní části souhrnu cesty. Pokud cestu budete sdílet, můžete se rozhodnout, zda jim povolit cestu zobrazit nebo i upravovat. Umožnění úpravy cesty je způsob, jak společně plánovat cesty se spolucestujícími, rodinou či skupinu.

    Pokud vás napadá někdo, s kým chcete sdílet všechny své cesty, stačí přidat e-mailovou adresu této osoby do sekce “Sdílet nové Cesty s uživatelem...” sekci Nastavení Moje cesty. Můžete se rozhodnout, zda jim povolit cestu zobrazit nebo i upravovat.

  • Přidejte cesty do svého kalendáře. Ze stránky Nastavení Moje cesty zkopírujte odkaz na feed kalendáře a poté se řiďte pokyny jak přidat odkaz do vaší aplikace s kalendářem.

Často kladené dotazy
Potřebujete pomoct s něčím dalším?

Kontakt

Momondo A/S Farvergade 10, 1 DK-1463 Copenhagen K Danmark

Registrační údaje společnosti Dánsko, CVR 20181397

Pamatujte:

Nejsme cestovní kancelář a letenky neprodáváme. Pokud máte otázky ohledně vaší rezervace, kontaktujte prosím příslušnou cestovní kancelář nebo leteckou společnost.


Něco málo o stránkách momondo

Jak momondo funguje a jak to, že jsou tyto služby pro vás zdarma?

Najít nejlepší nabídky

Vyhledáváme a porovnáváme ceny letenek, hotelů a pronájmů aut v reálném čase, abyste mohli najít nejlevnější, nejrychlejší a nejlepší nabídky

Zcela transparentní ceny

Zobrazené ceny nejsou nikdy ovlivněny množstvím Vašich vyhledávání. Nepoužíváme soubory cookie k úpravě či navýšení cen

Důvěryhodně a zdarma

Naše stránky jsou zcela zdarma – žádné skryté poplatky – a a doporučují nás Frommer’s, CNN a the New York Times